środa, 9 stycznia 2013

Candy czyli kwiatki u katki

jak obiecałam ogłaszam candy


Do zdobycia między innymi:
- kwiatki z kolekcji Prima e-line w kolorze pomarańczowym
- bukiecik niebieskich różyczek
- kwiecisty bloczek papierów Simple Stories z kolekcji Fabulous, 15x15 cm
- stempelek z motywem koronkowego kwiatka
- ćwieki pasujące kolorystycznie do całego zestawu
- kilka dodatków wykonanych przeze mnie




Wystarczy zgłosić chęć udziału w komentarzach pod postem do 10 lutego do godziny 18, oraz umieścić banerek na swoim blogu z informacją o candy. Ogłoszenie wyników najpóźniej 11 lutego.

Zapraszam :-)

105 komentarzy:

  1. To będę pierwsza może tym razem będę miała szczęście bo nigdy jeszcze go nie miałam w candy

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja w kolejce stanę.. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się cieszę, że tu zajrzałam.. chętnie skuszę się na małe co nieco;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się z ogromna chęcią zgłaszam, za chwil kilka i na mym blogu info ogłaszam ;)
    Pozdrawiam.. Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuwone cany, a kwiatki cudowne. Biegnę do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie dołączę:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja tez chętnie ustawię się do kolejki :))
    http://gosiamachynia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty ktoś zgarnie!
    Pozdrawiam serdecznie i mocno trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, jakie smakowitości...a to ci kwiatki u Katki....:)staje w kolejce , mając wiarę i nadzieję na wygraną:)...pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Banerek wrzucony, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo To u Ciebie elegancko, twórczo i pachnie słodyczami :)
    Jestem ogromnym scrap-łasuchem (i nie tylko scrap...;o)
    dklatego z wielka przyjemnosci staję do Twojej zabawy

    podziwiam i pozdrawiam
    evi
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podnoszę rączkę i zgłaszam chęć udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. My też się zgłaszamy do zabawy :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne candy! zgłaszam się:)
    http://created-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudności, zgłaszam się
    http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ słodkości:)
    Chętnie się nimi zaopiekuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisuję się :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, miło Cię poznać.Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się z wielką chęcią :))
    i zapraszam również na słodkości do mnie ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. staję w kolejeczce...
    joolaa-miszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. same wspaniałości :) oby trafiły do mnie :) info o candy na pasku bocznym już umieściłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona tym co chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mozna zapisuje sie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się twoje prace, będę tu zaglądać z każdym nowym postem.
    Zapisuję się do losowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe candy! Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,

    Ustawiam się w kolejce po to cudne candy.
    http://hania-papercraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się na słodkie candy :)
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela
    Ps. Zapraszam do mnie na skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam kwiatki ... bo one nadają pracom takiej lekkości ... wiec chce :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej Kasiu:) Z miłą chęcią się u ciebie zapisuję:) Widzę że bawisz się masą plastyczną. Super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę przejść obojętnie wobec takich łakoci! A ten stempelek... to palce lizać!
    Serdeczności! Chasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Z miłą chęcią w kolejce ustawiam się i ja:) pozdrawiam i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie i ja stanę w kolejce, po tak cudowne kwiaty :)
    Marzy mi się rozpoczęcie mojej przygody z scrapbookingiem, ale na razie zbieram materiały i komponuję prace w głowie, a tak poważnie to czekam aż zakończy mi się sesja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale super slodycze przygotowalas :D jak tu sie nie skusic?! zapisuje sie oczywiscie a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja i ja .... szczególnie na stempelek jestem napalona ........... banerek jest , po prawej stronie , pozdrawiam i zaciskam piąstki

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne prezenty przygotowałaś! Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak ja uwielbiam kwiatki! Bardzo chętnie więc wezmę udział w Twoim rozdawnictwie :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie....

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również ustawiam się w tej dłuuugaśnej kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja także ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinkę szczęścia w losowaniu bo candy jest super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj łakocie kuszą!! Chętnie się zapisuję,z nadzieją na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie przyjmę te kwiatki;) więc się zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniałe candy, zgłaszam się! :) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja załapać bym na te cukieraski się chciała.... :0
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  47. z miłą chęcią wezmę udział w zabawie, przepyszne candy:)
    pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. również i ja z ogromną chęcią wezmę udział w candy http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział! Bardzo spodobały mi się nagrody :) Banerek z informacją o konkursie wklejam tutaj: http://checkouterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejka długa ale grzecznie w niej stanę

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też się tu ustawiam i zapraszam na moje parapetówkowe candy :-))

    OdpowiedzUsuń
  52. ustawiam się! ;)
    banerek na : debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepraszam?? Kto Ostatni??
    Pani Klaudia - to ja tutaj za Panią będę stała ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja także się zgłaszam :-)
    http://made-by-karolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. 1001szalenstw2 lutego 2013 16:12

    Zgłaszam się...

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam i jak mozna to stane i ja mimo ze bloga nie mam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się zgłaszam na ochotnika.

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się. www.rekomastorzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się i ja :)
    Jednocześnie zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja też z miłą chęcią się zapisuję, a nóż mi się poszczęści :)
    Banerek na pasku bocznym: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow! Ile tu tego ;p Oczywiście z chęcią się zapisuję ;d

    Pozdrawiam:
    http://jagoodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja się ustawiam w tej dłuuugiej kolejce:) Może w końcu szczęście mi dopisze!
    http://mojescrapy.blog.pl/2013/02/06/candy-u-katki/

    OdpowiedzUsuń
  64. WItam serdecznie, mój blog jeszcze się nie stworzył, dopiero zaczynam przygodę z przydasiami i wogóle.. ale chętnie bym stanęła w kolejce.. Pewnie i tak się nie uda, bo nie mam szczęścia ogólnie, ale zawsze próbuję. Pozdrawiam, m.hlafdiga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Banerek umieściłam i czekam grzecznie na finał!
    A tak przy okazji- śliczne są Twoje prace!
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam serdecznie i z przyjemnością biorę udział w Candy:) Zapraszam również do siebie:) Gorąco pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Informacje w postaci podlinkowanego zdjęcia z Twoim candy zamieściłam w pasku bocznym po lewej stronie na moim blogu-posiadam wyłącznie jeden: (http://chabrowapanienka.blogspot.de/ )
    Dołączam do obserwatorów, gdyż podoba mi się tu u Ciebie i zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawa propozycja, aż szkoda ją przegapić. Może mi się uda.
    Zapraszam w moje skormne progi:
    http://adziamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Przyłączam się do zabawy. Banerek na pasku bocznym
    http://papierinozyczki.blogspot.com/
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  71. zapisuję się :)
    baner na moim blogu :)
    modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Dołączam. Banerek w Zabawach po prawej stronie już zawisnął :D

    OdpowiedzUsuń
  73. chętnie zaopiekuję się tym pięknym prezentem jaki przygotowałaś. Informację zamieszczam na bocznym pasku mojego bloga, na który serdecznie zapraszam i przy okazji do zapisania się na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Chętnie wezmę udział w Twoim candy :)
    http://diy-slubneinspiracje.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam Małgosia http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Piekne kwiatki z checia sie zapisuje na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  77. Niby jestem na szarym końcu ale chęci mam wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Same cudeńka przygotowałaś, oj kuszą strasznie więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapisuję się do zabawy z miłą chęcią.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Dłuuuuga kolejka, ale nie ma co się dziwić kiedy tyle słodkości wspaniałych przygotowałaś. Bardzo tutaj fajnie. Pozdrawiam Mariusz :-) PS. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  81. No i ja stane w tej dlugiej kolejce, cuda przygotowałaś, może mi sie poszczęści wkońcu. Pozdrawiam. I zapraszam do mnie na candy www.ewelina-scrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Z miłą chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się :)
    Banerek na pasku bocznym :D

    OdpowiedzUsuń
  84. To i ja do kolejki.Ciesze się że tu trafiłam,bo pięknie tworzysz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Taaka kolejka :) ale stanę cichutko, może los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Miło u Ciebie, i jak słodko!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Również się zgłaszam... idzie wiosna... kwiaty będą jak znalazł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja również ustawiam się w kolejce... m.hlafdiga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. zapisuję sie w tej pieknej kolejeczce i liczę na szczęście. kartkowe-variete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Ciężko przejść obojętnie obok takich słodkości:-)

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ładne kwiatki ;)
    Zapisuję się z przyjemnością :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Ostatni dzwonek, ale chętnie się ustawię w tej długiej kolejce:) może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja ustawię się w kolejce. Już widzę zastosowanie tych kwiatków, oczywiście na razie oczami wyobraźni, ale być może.... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Na ostatnią chwilę ale grzecznie staję do barrrrrrrrrrrrrdzo już dlugiej kolejki :)
    Mam nadzieję że będę miała kiedyś choć troszke szczęścia ;)Może tu? Kwiatuszki przywołuja wiosnę i chcę je mieć :P :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  97. Chętnie przygarnę :).
    Info tutaj: http://przy-kominku.blog.onet.pl/2013/02/10/rozdawnictwa-2/

    OdpowiedzUsuń
  98. Ooo, zdążyłam jeszcze ;) A wszystko przez tą osatnią karteczkę, przywiodła mnie tu z forum :) I bardzo dobrze :)
    Z chęcią zapisuję sie i na candy :) Info wrzucam na pasek boczny i lecę oglądać resztę Twoich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  99. cudne candy, i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  100. zapisy na kwiatki uważam za zamknięte, dziękuję za tak liczny udział :-)
    wyniki wkrótce...

    OdpowiedzUsuń