wtorek, 11 czerwca 2013

tekturowe candy

z okazji wygranej w konkursie zorganizowanym z okazji urodzin Scrapińca :-)

postanowiłam podzielić się z Wami odrobiną moich ulubionych tekturek ;-)



zasady są proste:
1. zgłoś chęć udziału w candy w komentarzu poniżej
2. jeśli nie masz bloga - w komentarzu dodatkowo wpisz swój adres e-mail
3. obowiązuje zasada: jedna osoba - jeden komentarz
4. na swoim blogu umieść banerek z linkiem do posta o TEKTUROWYM CANDY
5. zabawa trwa do 11 lipca 2013r do godz. 18.00, najpóźniej 12 lipca ogłoszę wyniki
6. niewykluczone, że do zestawu tekturek dołączy jeszcze jakiś miły drobiazg ;-)

dziękuję za wszystkie miłe słowa oraz odwiedziny :-)

103 komentarze:

  1. zgłaszam chęć
    ogromną chęć na te piękne tekturki
    oj przygarnę z ochotą i dobrze się nimi zaopiekuję - obiecuję
    pozdrawiam,
    Gosia

    www.scrap-pracownia.blogspot.com

    p.s. gratuluję wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowności, z wielką radością, ochotę i chęcią zapisuje się na Twoje cudne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i świetnie:) Bo szczęściem trzeba się dzielić. Pewnie nie wygram ale co tam zapisuję się:) i jeszcze raz gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekturek nigdy dość! Z chęcią stałabym się ich nową właścicielką. Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią się przyłączam :)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Przyłączam się do zabawy. Tekturki przepiękne. Pozdrawiam Renikaa (http://renikoweskarby.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh gratulacje, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią się zapisuję. Uwielbiam tekturki :-)
    Oczywiście zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja też się dopiszę do kolejki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się zapisuję ;) Banerek na blogu
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią ustawiam się w kolejce po takie tekturki ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Siczne tekturki. Chetnie je przygarne.
    anetmis@alice.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Tekturki przepiękne, zapisuje się z wielką przyjemnością i malutką nadzieją, że może się uda podziałać coś z tych tekturek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm, tekturki są takie cudne! Może będą dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  16. ale milutko , że chcesz się podzielić . Z nadzieją oczekuję losowania . POzd

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne tekturki :)
    Może mi się uda ;) banerek jest tutaj: https://plus.google.com/u/0/112723993743009964318/posts/fcFCKR12wj1
    Ale jeśli dodatkowo ma być mail, to dopiszę ;)

    Pozdrawiam i gratuluję pięknych prac
    A.B.

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie się ustawie w kolejeczce.Kto wie, może akurat to mnie się poszczęści w losowaniu. Wygrana byłaby podwójna, druga to wypicie z Tobą kawy na mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie, może mnie tu zabraknąć:) w sumie nie wiem czemu tak późno się zgłaszam:) Ps. Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności rozdajesz!
    Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do tekturowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie je przyjmę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłącze się do kolejki. Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham tekturki. Nie mogę przegapić takiej okazji

    OdpowiedzUsuń
  25. Banerek już umieściłam na swoim blogu, to teraz ja muszę swój komentarz umieścić na Twoim blogu :) Z wielką radością spróbuję tutaj spróbować w szczęściu, bo tekturki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. W tekturkach mam wieczne braki- staję zatem po nie w kolejeczce i cichutko czekam wyników ;) Banerek na pasku bocznym- witrynkę dodałam do obserwowanych, by wygodnie i na bieżąco obserwować Twoje poczynania ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie po małe co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też lubię tekturki , gratuluję wygranego candy. Banerek zaraz umieszczę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tekturki więc nie może mnie tu zabraknąć :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i ja. Banner u mnie po prawej: http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja z przyjemnością się zapiszę :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja tez z chęcią zapisze sie na te cudeńka
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widok tej rameczki przyciągnął mnie z końca świata :o). Drobiazg stworzony osobiście sprawił, że jestem w poczekalni...
    Proszę i mnie dopisać na listę osób pragnących znaleźć zastosowanie dla ulubionych tekturek :)
    Cieplutko zapraszam: http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście cierpię na niedobór tekturek, więc chętnie ustawiam się w kolejce. Baner tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ustawiam w kolejce po te cudeńka.
    http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    banner: andzia-tworzy.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Również się zgłoszę
    email: fashionstyle1106@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Już trzeci komentarz dzisiaj :) Dzisiaj jest tu zatrzęsienie ;)
    email: ask1106@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja i ja :) bardzo bardzo pragnę taki zestawik :) pozdrawiam serdecznie olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super by było mieć takie cudeńka w domu :).

    Z chęcią ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie miłe Candy:) Przesyłasz dalej dobre "wibracje", które sama otrzymałaś.;)
    Dopisuję się z chęcią i obiecuję, że jeśli wygram, "wibracje" od siebie przekażę dalej.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chcę się z Wami pobawić:) tekturki uwielbiam więc z tym większą chęcią się zapisuję:)
    http://kabis-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejka długa ale może mi się uda :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I jak tu nie skorzystać z takiej rozdawajki :) z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piekne tekturki i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  48. o jak miło, mam urodziny akurat 11 lipca :)
    Zgłaszam się, zalinkowany baner umieściłam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  49. ja chce ja chce malowane owce :) zapisuje sie oczywiscie, a anerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. również się zgłaszam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuje się w tej dość długiej już liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję wygranej :)
    Zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  53. info już na blogu, zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Banerek już jest a ja już sie cieszę z udziału w candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastyczne tekturki :D i ja się zgłaszam z ogromna chęcią :D
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnością pomarzę o tych wspaniałych tekturkach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się z wielką chęcią. Tekturki są bardzo ładne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. z przyjemnością ustawiam się w ogonek :)
    pozdrawiam serdecznie!


    www.mojepapierowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam tekturowe wycinanki! :)) więc z wielką chęcią ustawiam się w kolejce, może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie? ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  60. pięknych tekturek nigdy za wiele :)zgłaszam chęć udziału w rozdawajce .. banerek na pasku http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. oj przydałyby się, przydały...
    pozdrawiam i gratuluję wygranej:)

    a banerek jest tu:
    http://agea-happiness.blogspot.com/2013/07/jedna-chwilka.html

    OdpowiedzUsuń
  62. ooo trochę długa kolejka no ale co mi tam...kto nie próbuje nie wygrywa...a przydały by się tekturki:)pozdrawiam
    katarzyna84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się bardzo chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Najpierw chciałam Ci z całego serca pogratulować wygranej. Wygrana zawsze cieszy, czy to duża czy mała, całe serce się raduje. Przynajmniej ja tak mam :))Gratuluję Ci wygranej i cieszę się razem z Tobą a w związku z moją radością postanawiam...,że wezmę udział w Twoim Candy, abyś Ty mogła się cieszyć razem ze mną...(gdyby się szczęście uśmiechnęło)..:)Pozdrawiam CIĘ serdecznie i zapraszam na mojego bloga.
    Banerek o Twoim CAndy szczęśliwie się pojawił na moim pasku bocznym.
    Liczę na szczęśliwy los:))I pozdrawiam Cię:))

    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję wygranej ;) Poluję na Twoje nagrody ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne tekturki. Chętnie stanę po nie w kolejce :)
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczne, na pewno by się przydały :) Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Apetyczne i rozkosznie rozpustne słodycze:-) Z wielką nadzieją, że może akurat... staję w ogonku, którego początku stąd już nie widać...
    Pozdrawiam ciepło i pędzę się porozglądać nieco bliżej, bo na razie tylko rzuciłam jednym okiem, a już mi się podoba:-) Tylko kawę trzeba sobie zaparzyć i przyjemnych chwil kilka, jak nic, będzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jako że z tekturkami u mnie słabo, mam chyba dokładnie 5, dlatego oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję wygranej! Chętnie przyłączam się do zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojeej, tekturki - jak przydasie,
    zawsze nada się ;D
    Na candy tekturowe Łucka się zgłasza
    do siebie na bloga serdecznie zaprasza ;P

    banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    obserwuje Łucka Awanturnica
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. piękne tekturki! Szczerze mówiąc, jeszcze nigdy nie miałam okazji ich użyć do kartek, a wyglądaja cudownie. Dlatego więc chętnie zgłaszam swój udział w zabawie i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja stanę w ogonku, może szczęście się uśmiechnie :)
    Info o candy TU

    OdpowiedzUsuń
  74. Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Przyłączam się do zabawy,banerek na http://wytworkowo.blogspot.com/,może będę miała okazje popróbować nowych technik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. przepiękne tekturki i Twój gest :)) chętnie zaopiekuję się tymi cudnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  77. czemu by się nie przyłączyć do zabawy :)
    http://nyuchii.pinger.pl/
    mariko_chan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. tekturki ogrooooooomnie kuszace. a Ze ostsnio poluniłam z niemi pracowac tym bardziej ochoczo staje do Twojej zabawy

    słoneczności, serdecznosci śle
    eva z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. O dziękujemy Ci dobra Kobietko, że chcesz się z nami podzielić tymi dobrociami:) Trzymam mocno kciuki za siebie no i trochę za innych też:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w Candy:)
    Pozdrawiam:)
    justys_1109@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Również ustawiam się po słodkości:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. Właśnie mam zamiar stworzyć swój własny album ze zdjęciami ślubnymi i takie tekturki bardzo by mi się przydały... :)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. ja również staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Staję i ja w kolejeczce! baner umieszczony, trzymam mocno kciukasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Też się ustawiam w kolejce :) kto nie gra ten nie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Więc i ja zapiszę się do kolejki choć widzę, ze już cała masa chętnych. Zaryzykuję :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością i ja dołączę do długaśnej kolejki, bo naprawdę warto:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mojej zabawy blogowej:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Kochana dzielisz sie samymi dobrami wiec i ja chetnie ustawiam sie na koncu kolejeczki (choc pewnie nie bedzie to koniec) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratuluje wygranej i zgłaszam chęć udziału:]
    Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  91. Dołączam i ja :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Jak miło, że chcesz się z nami podzielić :D Zapisuję się na te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam tekturki więc dołączam się do zabawy i pozdrawiam wszystkich scrapmaniaków! :)
    http://tuja89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. jakie wspaniałości ..dołączam i ja do tej kolejki
    oby mi się w końcu udało bo bardzo mi się te cukierasy podobają

    OdpowiedzUsuń
  95. Dołączam do długiej kolejki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  96. pięknie tekturki :) chętnie zgłoszę się na candy

    OdpowiedzUsuń
  97. piękne aż mi ślinka cieknie chętnie dołączę

    OdpowiedzUsuń
  98. Szkoda że tak późno tu trafiłam, ale może jeszcze sie uda:)
    banerek juz dodaję...

    OdpowiedzUsuń
  99. oficjalnie zamykam zapisy :-)

    OdpowiedzUsuń