niedziela, 17 listopada 2013

kilka dużych projektów...

to, co się dzieje w mojej pracowni w ostatnim czasie, przerosło moje najśmielsze oczekiwania, dlatego nie zaglądam zbyt często na bloga ;-)

pierwszy w moim życiu album, powstał dzięki mobilizacji Pani Eli :-)
wewnątrz sporo rodzinnych zdjęć, przeszyć, tekturek oraz taśma washi, oczywiście wyszły moje braki warsztatowe :-)




drugi powód mojej nieobecności to ogromne świąteczne kartkowe zamówienie i bardzo krótki termin realizacji, trzymajcie kciuki ;-)

poza tym kilka mniejszych projektów specjalnych, czyli święta tuż tuz... :-)

4 komentarze:

  1. No dziewczyno zadziwilas mnie, to album na wysokim poziomie-super. A mam pytanko, Wizard, to...? :)Bo takiego sprzetu jeszcze nie widziałam:)Czekam na kolejne cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to wizard :-) nie zamieniłabym go na nic innego :-)
      Misiówko odezwij się na maila, wyślę Ci kilka borderów zimowych, które tak Ci się ostatnio spodobały ;-)

      Usuń
    2. aaallleeee ssssuuupeer;))wielka ma radosc;), wiadomosc na mailu ;)

      Usuń
  2. Super się zapowiada :)) Albumik fajny i pokaż koniecznie te karteczki jak już je zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń